Al 2000+ tevreden klanten

Betaal achteraf & veilig

Gratis verzending NL & BE

Gratis retourneren 

FAQ

Welkom bij onze FAQ-sectie, waar we de meest voorkomende vragen beantwoorden om jouw ervaring zo probleemloos mogelijk te maken. Ontdek handige informatie over retourneringen, verzending, producten en meer. Vind snel antwoorden op jouw vragen en mocht je het antwoord niet vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen!

Welk onderwerp betreft jouw vraag?

Bestellen en berzorgen

Bij iMAGSAFE® verzenden we alle bestellingen die op werkdagen vóór 00.00 uur zijn geplaatst de volgende dag! Hoewel we ons best doen om ervoor te zorgen dat je je pakket snel ontvangt, kan het voorkomen dat er vertraging optreedt bij PostNL. Helaas hebben we hier geen controle over.

Houd je Track & Trace nauwlettend in de gaten. Als je jouw bestelling na 3 dagen nog niet hebt ontvangen, neem dan gerust contact met ons op!

Indien je bestelling een pre-order bevat, wees je er dan van bewust dat de gehele bestelling pas wordt verzonden op de datum van de pre-order levering. Bedankt voor je begrip en geduld!

iMAGSAFE® verstuurd naar alle landen in Europa. Vul het land waarin jij woont in tijdens het afrekenen en de verzendkosten worden automatisch berekend.

Ja, bij alle bestellingen die je bij iMAGSAFE® doet ontvangt je een Track & Trace code. Deze code ontvang je zodra jouw pakket bij PostNL is aangemeld. Check via deze link jouw pakket status!

Ongeveer 15 minuten nadat jouw bestelling geplaatst is ontvangt je een bevestigingsmail. Na 30 minuten nog geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan allereerst de spambox van jouw mail. Ook hier geen mail? Neem dan gerust contact met ons zodat wij je alsnog kunnen voorzien van een bevestigingsmail.

Op het moment is de primaire bezorg mogelijkheid, ‘verzending’.

Als je een fout hebt gemaakt in je bestelling, door bijvoorbeeld een verkeerd huisnummer in te voeren, kunnen wij dit nog voor je veranderen. Wanneer je erachter komt dat dit gebeurd is, is het belangrijk dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat de fout zo snel mogelijk wordt gecorrigeerd. 

Betalen

Wij maken het voor jou graag zo makkelijk mogelijk om een bestelling te doen. Om te betalen bij iMAGSAFE® kun je gebruik maken van:

– iDeal

Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.

– Klarna

Klarna is een van de bekendste betaalmethodes voor achteraf betalen. Met Klarna kun je jouw producten bestellen zonder direct te betalen. Heb je iMAGSAFE® artikelen besteld? Dan hoef je binnen 14 dagen pas te betalen! Makkelijk toch? 

– PayPal

PayPal is een wereldwijd online betaalsysteem dat particulieren en webwinkels kunnen gebruiken. Koppel je bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken met jouw PayPal Rekening.

– Bancontact 

Belgische klanten kunnen gemakkelijk betalen met de fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.

– Apple Pay

Apple Pay is de betaalmethode van telefoonfabrikant Apple. Elke Apple gebruiker kan deze optie aanvinken tijdens het afrekenen. Betaal snel, gemakkelijk en veilig met de betaalkaarten die jij hebt toegevoegd aan je Apple Wallet. Meer weten of Apple Pay? Lees het op de website van Apple. 

Ja, bij iMAGSAFE® is het mogelijk om achteraf te betalen met Klarna! Selecteer ‘Klarna’ tijdens het afrekenen en betaal later.

iMagsafe producten

Retourneren

Je kunt eenvoudig een retouraanvraag indienen door de orderbevestiging in de e-mail te openen die je van ons hebt ontvangen. Volg de instructies en je krijgt toegang tot het retourportaal.

Ja, retourneren is geheel gratis. We bieden gratis retourzending aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.

In de e-mail met de orderbevestiging vind je een link om het retourlabel te downloaden. Print het label uit en plak het stevig op het pakket.

Ja, je kunt het retourlabel ook bij een PostNL locatie laten printen. Gebruik hiervoor de link in de e-mail om de dichtstbijzijnde locatie te vinden.

Controleer je spammap en zorg ervoor dat het juiste e-mailadres is gebruikt. Als je nog steeds geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via retour@imagsafe.nl.

Op dit moment bieden we geen directe ruiloptie aan. Je kunt het artikel retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.

Bekijk onze retournering pagina.

Als je specifieke vragen hebt die daar niet worden beantwoord, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.